Секој процес се потпира на луѓе – специјалисти одговорни за ефикасноста на компанијата. Благодарение на нашите врвни работилници, курсеви за обука и тренинг сесии, нашите клиенти се во можност поефикасно да го ослободат скриениот потенцијал на нивните бизниси. Нашите курсеви за обука отвораат многу врати и нашата поддршка помага да се решат постојните проблеми. Нашите курсеви за обука ги развиваат меѓучовечките и личните вештини на вработените. Помага да се разберат проблемите што произлегуваат од лошата комуникација и да се подобри тимската работа, што придонесува за зголемен ангажман на вработените, интеграција и на крајот за успех на компанијата.
Од самиот почеток, обуките што ги нудиме се дизајнирани и имплементирани така што тие одговараат на реалноста во вашата компанија. Затоа, ние секогаш ја започнуваме нашата соработка од темелно разбирање на изворот на вашите потреби за обука. По завршувањето на обуката, на клиентот му даваме повратни информации (извештај од анкети за евалуација на обуката и препораки за понатамошни развојни активности). Курсевите за обука што ги нудиме овозможуваат стекнување или зајакнување на специјалистички вештини неопходни за развој на компанија.
Претпоставуваме дека добра обука е онаа што ја зајакнува мотивацијата на вработените да ги променат своите работни методи и стандарди. Затоа, освен самата обука, нудиме поддршка и во имплементација на нови вештини, знаења и стандарди.
Висококвалитетна обука
Наш сопствен центар за обука
Квалификувани обучувачи/практичари
Курсеви за обука прилагодени на барањата на нашите клиенти
Јасен и разбирлив материјал за обука
Обуки по тренингот
Учество на обука потврдено со сертификат
Избор на локација за обука – на отворено, во просториите на компанијата или во тренинг центарот на Инвенио
-0-Современи методи на обука-0-
Теорија и објаснување на стандардизираната симболика. Методологија за мерење и собирање информации за процесот секогаш на процес (Gemba). Креирање мапа и како да се прочита. 7-те типа на муда, од каде доаѓаат, нивните ризици и трошоци. Како да пронајдете муда во процесите и како да ги намалите.
Битие и историја на Кајзен. Практични придобивки од имплементација и примена на краток и долг рок. Алатки и работни листови и методологија за сметководство и пресметка на трошоци/добивка, мотивација и награда.
Насоката на одделот за набавки и неговото влијание врз трошоците на компанијата. Поврзување на Lean со активностите на одделот за набавки преку презентирање на главните трошоци и главните области на отпад. Правилната дефиниција на потребите на компанијата: „Прв пат точно“. Дефиниција на целна цена, анализа на производот, производствен процес, стандардизација. Анализа и избор на добавувачи. Дискусија за важноста на цената. Теорија + работилници.
Презентација на стандард за визуелизација на менаџментот од страна на тимските лидери и менаџери во нивните производствени области. Презентација на структурата на функциите во областа, одговорни за подобрување на безбедноста, дистрибуција, организација на работното место.
Потекло и примена на 5S. Објаснување на разликите со разговорниот термин 5S: Clean Up Your Mess Yourself. Подготовка и имплементација на план за имплементација на 5S и редовни ревизии за да се потврди нивото на имплементација на планот. KPI релевантни за планот.
Принципи за постигнување и одржување на IATF. Дефиниција на производна единица, оддалечена локација и проширена производна единица. Преглед на барањата на клиентите во однос на IATF 16949. IATF 16949- барањата на стандардот. MAQMSR- дискусија за минималните барања на IATF за автомобилскиот синџир на снабдување. (Работилница за ревизори- како опција за обука).
Да се запознае со структурата и содржината на ISO 9001: 2015. Да научи за прашања/прошири знаење за контекстот на организацијата, потребите и очекувањата на засегнатите страни. За да ги научите разликите помеѓу ISO 9001:2025 наспроти ISO 9001:2008. (Опција за обука слична на работилница за ревизор).
Обука за ревизори на системи за внатрешно управување според стандардот ISO 19011. Ревизијата како алатка за подобрување на системот за управување.
Концепт за квалитет. Одговорност за квалитетот. Концепт на процес. Што е систем за управување. Корективно наспроти превентивно дејство. ISO 9001 стандард.
Вовед во методологијата 8-Д. Дискусија за примерок од 8-Д извештај. (Работилница по избор).
Можеме ли со сигурност да ја идентификуваме причината за проблемот? Дали доаѓаме до вистинската причина за проблемите или ги бришеме проблемите под тепих за привремено да имаме душевен мир? Оваа обука ќе ви помогне да стекнете практични вештини за да дојдете до вистинските извори на производствениот проблем со помош на методи за анализа и верификација. Обуката ќе ви овозможи да ја потврдите вашата способност да го примените она што сте го научиле со изведување вежби за време на обуката, како и индивидуален проект.
Работилница за теорија и алатки (PDCA, Gemba, F&F-Facts and Figures, 5xWhy), анализа на трошоци, метод Делфи, дијаграм Ишикава, бура на идеи, решение.